joi, 31 martie 2011

Privind viata de Garabet Ibraileanu

Uite ceva ce mie mi-a placut, fara actiune, poveste sau orice are legatura cu o carte. Sunt doar cugetarile cuiva despre viata spuse haios si inteligent.Iata si o mostra ca sa ma credeti pe cuvant iar apoi ar fi dragut sa cautati si voi cartea si sa o cititi poate va ajuta sa priviti viata:" De cata impertinenta dai dovada cand imi spui ca mane la ora cutare ai sa vii negresit la mine, parca tu ai cunoaste intreaga cauzalitate universala ca sa stii ca mane ai sa mai fii in viata" ; am citat din "Privind viata" de Garabet Ibaileanu, mai cunoscut fiind poate din pricina romanului sau "Adela", roman digerabil dar pe care nu vi-l recomand . Pe scurt un om trecut de a doua tinerete se indragosteste de o fatuca ce are in jur de 20. Subiectul este si acum unul de actualitate; poate ca si din aceasta cauza eu nu l-am prea inghitit.Insa revenind la cugetari ele chiar sunt numai bune de citit.

P.S. Imi cer scuze ca am lipsit de pe blog in ultima vreme!

2 comentarii:

  1. Imi place acest blog la nebunie! Dar mai mult decat atat, imi place ideea din spatele lui. Uneori, raman surprinsa cata reavointa exista din partea oamenilor cand vine vorba de generatia aceasta sau cele apropiate ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult! Apreciem toate gandurile bune venite din partea putinilor cititori !

    RăspundețiȘtergere

Zi şi tu ceva! :)