marți, 29 martie 2011

L-am descoperit pe Dan Lungu şi acum ....

După ce am citit Sînt o babă comunistă , Raiul găinilor , (în curs) Băieţi de gaşcă, am descoperit un clip cu autorul mai sus menţiontat, care citeşte un fragment din Cum să uiţi o femeie (adăugată pe lista de citit).
Vă invit să îl savuraţi !

(Mi-am amintit, nu demult, când am auzit menţionat numele lui Dan Lungu, mai exact unde l-am citit. Frumoasele străine - Mircea Cărtărescu, mi-am notat conştiincioasă numele cu promisiunea că îl voi căuta ! )

2 comentarii:

  1. "Cum să uiţi o femeie" e cea mai mişto carte a lui Dan Lungu, chiar trebuie citită. Am văzut că se citeşte multă proză autohtonă aici aşa că am aşteptat cu mult interes să citesc şi despre cartea asta. Şi să mai încercaţi şi ceva poezie, sunt câţiva autori interesanţi pe la noi. Mă bucur că ne reprezentaţi generaţia aşa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu și Anca ne-am procurat câte un exemplar din ”cum să uiți” , mai rămâne doar să le citim :)

    RăspundețiȘtergere

Zi şi tu ceva! :)