vineri, 18 martie 2011

Marfă nouă.




1. Proscrisul de Sadie Jones.
Am văzut-o în mâna unei colege şi-am tot uitat să mi-o procur de la bibliotecă.
Acum mi-am reamintit de ea şi am trecut-o pe lista priorităţilor.

Comparat cu Ispăşire de Ian McEwan şi Rămăşiţele zilei de Kazuo Ishiguro, purtând ecouri din filmele cult ale anilor ’50, Rebel fără cauză (cu James Dean) şi Sălbaticul (cu Marlon Brando), Proscrisul este un roman plin de pasiune şi de suspans despre cei care încalcă regulile şi cei care le respectă.

„Un roman elegant, subtil şi obsesiv care mi-a rămas în minte mult timp după ce l-am terminat. Sadie Jones are o carieră lungă înaintea sa.” Tracy Chevalier

„Jones descrie atmosfera opresivă a anilor ’50 cu o claritate înspăimântătoare şi ameninţătoare… Iată o impresionantă voce nouă!” Observer.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi şi tu ceva! :)