marți, 8 martie 2011

"Titus Andronicus"


Eliminaţi formatarea din selecţie
Ultima carte citita….tragedia”Titus Andronicus” a lui Shakespeare. Stiu ca eu ar trebui sa va vorbesc despre carte dar prefer sa cititi pe net aici subiectul piesei pentru ca nu excelez in a face rezumate. Sperand ca ati citit rezumatul as vrea sa spun ca am fost uimita cand am citit despre piesa si am vazut ca a fost scrisa inaintea tragediei shakespeariene “Hamlet” Care prezinta un subiect oarecum asemanator dar este mai putin violent. Ma hazardez sa spun ca “Titus Andronicus” e un “Hamlet” intors , aici tatal isi razbuna copiii.Regret ca nu am vazut si o ecaranizare a piesei(trebuie sa recunosc ca azi m-am gandit la asta) dar daca eram intr-un fel speriata de violenta citita probabil daca as fi vazut imaginile, transpuse artistic, bineinteles, nervii mei ar fi cedat (completand aici prezentarea mea , sunt destul de firava si trupeste dar si psihic) .  Astept sa cititi si va va spuneti parerea , sa ma contraziceti sau sa ma sustineti .

    Sa aveti pofta la lecturat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi şi tu ceva! :)