luni, 23 mai 2011

Rază.


M-am retras din activitate o vreme, dar nu-s aici pentru a-mi scuza deconectarea mult aşteptată.
Am găsit o rază de lumină în raftul cu noutăţi al bibliotecii din oraşul meu.
O aşteptam de mult (atât raza, cât şi cartea).
Uite ce-am cules până acum dintre filele "domniei sale" :



"Mi-e rău şi mă simt uşor."

"Trebuie să scriu ca să mă conving de ce se întâmpla, asta şi făceam."

"Prezenţa lui m-a calmat. M-am aciuit lângă el ca un animal. Care se aciuează pe lângă un alt animal, cald şi portector.. Din nou fantasma mea să fiu protejată, care mă demoraliza de fapt."

"Mă bucur pentru că n-am băut prea mult şi tot ce am spus astăzi, simt că îmi asum."


M-a uimit foarte tare faptul că, deşi autoarea este născută la Schwartz, are din partea mamei bunicul român, provenind din sudul României.


Hai la citit! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi şi tu ceva! :)