duminică, 15 mai 2011

Fragmente dintr-un carnet găsit - Mihail Sebastian

"Ploaia mă pătrundea ca pe o scândură putredă."
"Eu n-am avut crize sufleteşti. Am avut numai anotimpuri."
"Nu cer nimănui să fie bun sau rău, frumos sau urât, canalie sau înger. Îi cer numai să fie ceva care să nu existe decât o singură dată. "
"N-am făcut niciodată nimic fără lipsuri, fără corectări, fără sentimentul de a trăi în provizoriu."


Opinie de cititor:
Dacă aş rugată să fac o descriere acestui "caiet" aş spune că este veşnic. Fără început şi sfârşit sau care începe undeva şi se termină niciunde. Actual deşi nu i se ştie vârsta.


În prezent aştept ca  Jurnalului autorului, să fie returnat la bibliotecă.

2 comentarii:

  1. aoleu, cred ca dupa mine astepti =)))) o sa-l duc curand, promit :">

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil , daca e numai un exemplar , asa ca treci si adu'l

    RăspundețiȘtergere

Zi şi tu ceva! :)