sâmbătă, 1 octombrie 2011

Dilăr pentru o zi - Andrei Ruse (în interpretarea mea)

La așa carte , așa recenzie - Recenzia prin sms:  S și A.a


S: băi tocmai am citit capitolu ăla colții, cu shaorma, carne, Madagascar.M-am spart la final :))))))
-am înțeles. - ce-ai înțeles? - că-mi iau shaorma și o mănânc dincolo. Genial.
A.a: daaaa, dar stai așa că asta nu-i nimic :)) prepare yourself :d
S: Bă lasă-mă că m-am cam plictisit la tripurile lui, unu două mai faine.Prea lungi.Și acuma faza asta m-a dezmorțit. funny rău. Ca un banc sec.
A.a: Mie mi-au plăcut tare tripurile. Să vezi când intri in capitolul cu șarpele :d nu mai zic. gata
S: Nu mai zice. Tu ce-nvârți?
A.a:Am găsit un kinder stingher prin frigider și îi țin companie. :d
S: :)))) te-ai tripat :))))
A.a : Nu. N-am fumat decât un MB :))))


Am ales o variantă mai originală de a vorbii despre ”Dilăr..” în speranța că voi scutura ceva creiere de praf. Probabil va fi mai interesant de citit decât o recenzie ca la carte. Restul detaliilor despre ”poveste” le găsiți oriunde pe net.
Poftă la citit ! 


P.S : în onoarea acestei cărți am revenit la o veche pasiune. nu, nu e cea la care probabil vă gândiți: e BoB Marley (Get up , stand up)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi şi tu ceva! :)