miercuri, 7 septembrie 2011

Anomaaalii. Joey Goebel

10 lei - LibHumanitas
Cu toții ne simțim la un moment dat neadaptați, excluși, nedreptății din cauza aspectului nostru, judecați la prima vedere, dar probabil că puțini dintre noi se adună și formează, să zicem, o trupă rock. Ei bine, protagoniștii acestui roman , au avut destul curaj să își înfrunte temerile , să încalce orice reguli și să-și urmeze visele. Personajele, având trăsături diferite față de orice tipologie la care ne-am putea gândii, au darul de a transforma o poveste ce poate părea banală, într-o tragi-comedie de zile mari. Scris din perspectiva fiecărui personaj, dar curgând pe un fir logic, romanul este captivant, ușor de citit. Surprinzând substraturile oricărei societății și conturând în jurul celor 5 reprezentanți viața de proscriși pe care trebuie să o suporte înfruntând convențiile unei comunități nepregătită să îi accepte. Nu mi s-a părut că ar semăna cu vreo carte pe care am citit-o până acum și mă bucur că am avut inspirația de a o cumpăra. Preferatul meu este Luster. Mă regăsesc oarecum în nebuniile lui și îi înțeleg monologurile de la cursele de câini. Merită lecturată măcar odată în viață pentru că nu se știe niciodată ce putem învăța dintr-o aventură plină de decizii și consecințe.
Așa că să aveți spor în orice activitate aveți ! Zi bună !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi şi tu ceva! :)