joi, 21 aprilie 2011

Tot 69. Tot Ionuţ Chiva.

Cum Silvia mi-e departe acum, m-am gândit s-o aduc mai aproape şi să citesc o carte la recomandarea indirectă a ei.
Când ţi se trimite mesaj şi ţi se spune "E dureroasă bă. Iţi împrăştie creierii pe pereţi şi apoi te pune să-i mănânci cu lingurinţa", ţi se aprind farurile bine, trust me :).
Nu vreau să mă pronunţ în ceea ce priveşte conţinutul acestui mic "roman", îndraznesc doar să înşir câteva rânduri scrise după ce-am lăsat cartea din mână.
Sper să fie un punct de vedere bunuţ.

"Vară afară şi soba dogoreşte înăuntru.

Oglindă, veceu şi-o cadă plină ochi cu apă şi sânge.

“- Ţi-a venit ciclu, fă?”

“-Nu, bă, mi-am tăiat o venă..”

Se înfăşoară-n nişte zdrenţe şi se duce. În gară. Ia un braţ de ziare şi urcă în personal.

“-Unde dracu duce măgăoaia asta?”

“-La dracu.” , îi răspunde o babă crispată care-şi îndeasă hârtie igienică roz în sutien şi-şi ţuguieşte ostentativ buzele.

“-Tanti, vezi că-i un boşorog simpatic pe lumea ailaltă şi zice că te aşteaptă!”. Iar baba se ridică grăbită şi iese din compartiment.

Eh, acu-i acu. A plecat să aibă ta-su motiv să se mute în Spania.

Fătuca-i studentă. Cu stângu-n dreptu’. O mai prinde câte unu pe scările universităţii şi-o trage de mână pân-la cafenea. Cerşeşte zâmbete, fata. D-aia-i săracă de moare.

Ieşea c-un rapper până de curând. Tipul n-a înţeles-o şi s-a sinucis.

“-Du-te, tată!”.

Naşu’ trece prin compartiment şi-o zăreşte. “-N-ai bilet, fă? D-aia sprijini braţu’ ăla de ziare?”.

“-Dă-mi un zâmbet şi promit să cobor la prima!”

“-Îţi dau o cafea, fă, şi te dai jos acum.” "


Hai la citit. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi şi tu ceva! :)