marți, 12 aprilie 2011

Ideas worth spreading

Am folosit în titlu sloganul ce apare în genericul fiecăruia dintre următoarele clipuri. Ce sunt aceste clipuri ?
Ei bine, materializarea unor minţi deschise spre inovaţie.
Am descoperit aceste scurte conferinţe sau întrevederi datorite unei doamne profesoare din liceul meu.
Ideile dezbătute, explicate, sau pur şi simplu menţionate se potrivesc ca o mânuşă gândurilor şi frământărilor mele din ultima vreme. Am hotărât să le postez aici, deşi nu par a avea o legătură directă cu subiectul acestui blog, deoarece pentru mine descoperirea creativităţii, dezvoltarea sinelui creator se referă şi la arta de a scrie. Sunt convinsă că veţi aprecia cele 40 de minute consumate din viaţa dvs. pentru că veţi descoperii principii noi, valabile la orice vârstă, care vă pot ajuta să vă schimbaţi percepţia despre sistemului educaţional favorabil dezvoltării şi împlinirii astfel că vi se va deschide o nouă viziune asupra realităţii.

Enjoy ! (I know I had.)

Fiecare clip are la baza ferestrei o lista cu subtitrari in diferite limbi