marți, 14 iunie 2011

SONI.a


Voi fi scurtă.
M-a atras coperta. Mult negru. Şi-o chelie.
Carte dureroasă. Plină de umor ce provoacă dureri de mijloc, lacrimi, erotism, optimism sec. Îţi dă palme şi te aduce fără să vrea la realitatea de căcăt în care ne târâim pentru... dracu mai ştie cât timp. Tot ce-i trebuie unui om absent(a.k.a. subsemnata) să se retragă în propria fiinţă pentru o perioadă nedeterminată.
Te învaţă să trăieşti momentul, să-ţi bagi tot ce ai în bun simţ şi responsabilitate şi să te arunci cu capul înainte în zidul de beton. Te umple de tot ce nu ai în momentul lecturii. Pe mine mă satisface.
Hai la citit!:) Eu îmi iau nişte Cola şi mă închid în cameră. Am treabă.

4 comentarii:

  1. de fapt, te-a atras prietena ta silvia, care ti'a pus cartea in brate :P

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu-mi placea coperta n-o luam :P nu stii ce inseamna sa te obsedeze o bucata de hartie lucioasa si-un san usor vizibil pe ea :p

    RăspundețiȘtergere
  3. ba da , crede-ma ca stiu :X am scris un elogiu despre coperta asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ca e o coperta atractiva. De nenumarate ori mi s-a intamplat sa iau o carte de pe raft numai gratie copertei incredibil realizata. Din nefericire, in general (si nu stiu de ce), multora le place sa arunce un tablou abstract pe coperta, fara nicio legatura cu povestea in sine. Cu toate acestea, mai exista unii care inteleg ca marketingul se aplica si la carti.. :)

    RăspundețiȘtergere

Zi şi tu ceva! :)