luni, 8 august 2011

Noi achiziţii pe timp de vară...

Nu ştiu cum v-aţi petrecut voi timpul liber vara asta , dar eu am reuşit să îmi ating cam toate obiectivele propuse. Pentru mine vara încă nu s-a terminat şi prevăd o mini excursie la Roşia Montană în viitorul apropiat. Ca să revin la subiectul acestui blog , aş vrea să mă laud cu noile mele achiziţii în materie de carte. Aştep cu drag părerile celor care au citit aceste cărţi sau recomandări (aceeaşi autori, alte cărţi sau cărţi asemănătoare, dar în alt stil).
Bineînţeles , doritorii, se pot lăuda cu investiţiile proprii.
Numai bine şi distracţie multă în continuare!


1.Trimisul nostru special -Florin Lăzărescu
2.Erotikon - Liviu Bleoca 
3.Halterofilul din Vitan - Maria Manolescu
4.Dilăr pentru o zi - Andrei Ruse
5.Necăsătoriţii -Tudor Lavric
6.Recycle BUN - Călin Torsan
7.Anomalii - Joey Goebel
8.Garsonieră în centru - Antoaneta Zaharia
9.Despre vis - Sigmund Freud
10.Zen, jurnal - Mircea Cărtărescu

(pe cele cu roşu le-am citit deja, voi continua să le bifez pe parcurs şi pe restu)

Un comentariu:

Zi şi tu ceva! :)